Asmeninis prekės ženklas. Kodėl turėtumėte rodyti savo veidą socialiniuose tinkluose.

Karolina Meschino, Beata Nicholson, Viktorija Siegel – vos perskaitę šiuos vardus galėjote įsivaizduoti jų veidus. Kodėl taip yra?

Atsakymas: todėl, kad jų veidus matėte tiek daug kartų, kad jūsų smegenys sukūrė ryšį tarp jų veidų, vardų ir prekių ženklų.

Prekės ženklo atpažįstamumas šiuolaikiniame pasaulyje yra neįkainojamas ir puikus būdas jūsų prekės ženklui išsiskirti ir būti įsimintinam.

Tai suteikia jūsų prekės ženklui tapatumo

Būdami žmonėmis, esame linkę reaguoti emociškai. Tad, labai svarbu, tai kaip jūs pateiksite savo produktą ir save. Paanalizavę kokią emociją kelia jūsų produktų ar paslaugų nuotraukos galėsite suprasti ir kodėl jūsų potencialus klientas gali norėti pirkti jūsų prekę ar paslaugą.

Matydami už prekės ženklo esantį veidą, parodysite savo sekėjams, kad iš tikrųjų esate žmogus – toks pat kaip ir jie.

Tai kuria pasitikėjimą

Kai bendraujate su savo sekėjais ir parodote, save ir savo kasdienybę, tampate jiems kažkuo artimi, tai virsta pasitikėjimu. Pasitikėjimas prekės ženklu yra gyvybiškai svarbus, jei norite, kad jūsų sekėjai ir toliau nuoširdžiai domėtųsi jūsų turiniu.

Taip pat tikėtina, kad sekėjai, kurie niekada nepirko ar nesinaudojo jūsų paslaugomis rekomenduos jus savo draugams.

Trūksta idėjų, kaip save rodyti socialiniuose tinkluose?

Štai keletas minčių, kurios gali jums padėti.

Tai kas lieka už kadro

Lankotės savo darbo vietoje, gamybos sandėlyje arba pas tam tikrą tiekėją? Padarykite keletą šių procesų nuotraukų ir vaizdo įrašų, kad jūsų auditorija geriau suprastų, kaip dirbate.

Galite net leisti žiūrovui akies krašteliu pamatyti, kokios naujienos laukia neužilgo, kad sukeltumėte laukimo jaudulį. Šis turinys ypač gerai veikia “Stories” ir “Reels”. Nepamirškite, kad viskas turi būti nuoširdu, linksma ir asmeniška!

Bent kartą per savaitę kalbėkite “storiuose” su savo auditorija.

Suprantame, kad gali būti sunku įveikti baimę būti prieš kamerą. Tiesą sakant, net tie, kurie tai daro nuolat, patvirtins, kad gali jaustis labai nepatogiai! Taigi pradėkite nuo mažų žingsnelių.

Štai keletas patarimų, kurie padės jums tam pasiruošti:

  • Iš anksto įrašykite vaizdo įrašą, užuot įrašinėję tiesiogiai “storiuose”.
  • Žiūrėkite tiesiai į kamerą, o ne į savo veidą!
  • Įsitikinkite, kad turite punktų sąrašą su dalykais, kuriuos norite pasakyti, ir laikykite jį matomoje vietoje šalia kameros.
  • Pamirškite tobulumą – čia ne atranka į žinių vedėjo poziciją, todėl nesijaudinkite dėl to, kad suklupsite dėl žodžių ar per dažnai sakysite “um”!
  • Šiose “Stories” galima dalytis daugybe skirtingų temų, todėl įsitikinkite, kad turite temų, kuriomis kalbėsite, sąrašą. Galite pasidalyti tiek savo verslo pakilimais, tiek nuosmukiais, paprašyti patarimo, pasidalyti įdomiomis naujienomis arba pasiūlyti keletą patarimų temomis, kurios yra aktualios jūsų verslui ir klientams.

Pasidarykite profesionalią fotosesiją.

Minėjome, kaip svarbu savo socialiniuose tinkluose turėti patrauklių produktų nuotraukų, tačiau asmeninės prekės ženklo nuotraukos taip pat labai svarbios. Estetiškos nuotraukos labiau patraukia, kuria profesionalumo įvaizdį! Nesvarbu, ar tai esate tik jūs, ar jūs ir jūsų komanda, susirinkite, pasipuoškite ir leiskite profesionalui padaryti keletą nuostabių kadrų.

Tai nebūtinai turi būti tik pozuojančios nuotraukos, pasilinksminkite ir paprašykite, kad fotografas padarytų ir laisvo, kasdieniško stiliaus nuotraukų. Tačiau būtinai turėkite ir sąrašą, kokias nuotraukas norėtumėte gauti, jei galvojate apie ką nors konkretaus.

Profesionales nuotraukas galėsite naudoti ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir kitiems dalykams, pavyzdžiui, savo interneto svetainei, vizitinėms kortelėms ar įmonės brošiūroms.

Jei jūsų biudžetas tikrai ribotas, yra daug pradedančiųjų fotografų ir videografų, kurių įkainiai nedideli, nes jie dar tik kuria savo portfolio.

Jei vis dar esate per drovūs..

Pateiksime jums keletą būtų, kaip save parodyti nerodant veido.

  • Panaudokite daiktus. Skrybėlės, knygos, žurnalai, fotoaparatas ar netgi jūsų pačių gaminamas produktas, už kurio galite pasislėpti.
  • Apkirpkite nuotrauką tiek, kad nesimatytų jūsų veido.
  • Pasirinkite įdomų foną ir nusifografuokite atsukę nugarą ar pasisukę šonu.
  • Fotografuokite tik savo rankas ar kojas tam tikroje aplinkoje. Rankose laikomas jūsų pagamintas daiktas – puikus, suasmenintas kadras.
  • Paprašykite, kad jus nufotografuotų iš toli. Tai greičiausiai bus kadrai gamtoje. Puikus būdas parodyti, kaip leidžiate laisvalaikį.

Rodyti savo veidą “Instagram” gali būti baugu, bet jūs galite tai padaryti!
Leiskite sekėjams susipažinti su jumis! Ryšio su savo auditorija užmezgimas yra geriausias būdas sukurti lojalią ir įsitraukusią savo prekės ženklo bendruomenę. Savo veido rodymas yra vienas veiksmingiausių būdų paskatinti auditorijos narius – potencialius klientus – šiek tiek daugiau pažinti jus ir jūsų prekės ženklą!

Jei norite, kad jūsų socialiniai tinklai atgytų, bet paprasčiausiai neturite tam laiko, mes galime pasiūlyti jums pagalbą. Susisiekite su mumis dabar: info@studija24.lt.